top of page
Foto van schrijverNathalie Lecina

MOED met marketing-inzet van changemaker

Geinspireerd door de voorstelling MOED van PS Theater, zijn we in actie gekomen. We maken ons graag hard/hart over de toekomst van het onderwijs en de mensen die hierin werken.


Mohamad heeft een marketing&Communicatieplan bedacht voor de promotie van deze voorstelling. Ter inspiratie, hier het document. Je mag pikken&jatten voor nog meer promotie van waarde voor jongeren. Het haalde ook mooi wat nieuws: In het nieuws - over de actie




Jayson, een van de krachten van Studio Moio én LeerRechtAmbtenaar, zegt: “Het is zorgwekkend dat juist in deze vakgebieden, waar mensen werken uit passie en liefde voor anderen, de druk zo hoog is. Als we willen dat ons onderwijs toekomstbestendig blijft, moeten we ervoor zorgen dat zowel studenten als docenten gezien en gehoord worden. Anders verdwijnt het plezier, en met dat plezier ook de kwaliteit van het leren.”


Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page